Nos van az a pont, amikor az emberből kipréselődik a véleménye. Nekem most itt. Nektek.
Az utóbbi időben elszaporodtak a negatív bejegyzések kedvenc drogérián fb. oldalán. Én különösebben nem lelkizek a vevőhülyítő dolgokon, de kicsit elgondolkodtatott.
Adva van egy népszerű drogéria, és egy szintén népszerű konkurencia. Röviden összeszedve az elmúlt időszak történéseit ( csak ami nekem szemet szúrt )
A kedvenc DM :
- az utóbbi időben folyamatosan leépítette az eddig népszerű, és némileg hasznos kuponrendszerét ( ha kiváltottam a kuponfüzetet, nálam max. a termék joker ill. a végösszegi kupon játszott. A többi ment ajándékba, ide-oda. ) Most már nincs kuponfüzet.
- előbb felemelték, aztán , ha jól tudom meg is szüntették a sok pontért kiváltható kuponokat ( egy termékre vonatkozó kedvezménykupon )
- bevezették az okos telefon applikációt. ( nos ezzel csak két dolog a gond: van akié buta, és van akié máshogyan okos...magyarán ez a lehetőség is bukta...)
- volt ugye a népszerű DM box ( amiből egyetlen egyszer nekünk is sikerült nyerni ): 3000 ft-ért kapsz egy jóval értékesebb csodadobozt, tele csupa olyan dologgal, amit amúgy nem vennél meg. Vagy mert drága, vagy mert nem kell. Most ezt is sikerült megvariálni: 3 féle dobozra lehet jelentkezni, 3 X 500 dobozt sorsolnak, és megnézheted előre, mi van benne...Természetesen ezen is megy a hiszti, ha valakinek nem jut, és a biznisz, ha valaki meg éppen megnyeri...
- havi magazin, kuponújság : nálam úgy jön, mint a mesében: hol igen, hol nem...
- ajándék szülinapi kupon, üdvözlőkártya, most karácsonykor képeslap, jókívánság, sütikiszúró stb : Nem mindenkinek, csak a kiválasztottaknak...Jó üzletpolitika.Szelektálunk, mert mindenkinek nem jut. Aztán van aki örömködik az oldalon, a másik meg csak néz. Persze nem az az egy szem nyamvadt kiszúróforma a gáz, hanem az eljárás. Miért nem lehet inkább egy évben csak egyszer, de akkor mindeninek ( akinek ugye van regisztrált kártyája ) küldeni. Miért érzi néhány ember, hogy a " mert én itt fontos vagyok "...az annyira mégsem fontos...
- a másik kedvenc a limitált Life book . Nekem szerencsém volt.Volt pontom is, és napló is, de nagyon sok esetben már nem jutottak hozzá. Egész sokan keresik még most is, egy hónap után. Mert ugye limitált, egyedi. De most tényleg: ha tudják, hogy ilyen népszerű, miért kell ilyen keveset kiadni????
- pontokért beszerezhető egyéb dolgok szintén. Van ahova nem is jut.
És ezzel szemben ott van a Rossmann : ott az online webáruháza..ha ennyire fejlődünk, akkor miért nem csinál a DM is ilyet ?
Biztos van még egyéb is, amire nem figyeltem fel eddig.Őszintén szólva annyira nem is érdekel. A babaprogramot sem tudjuk jól kihasználni. Sajnos a jobbítás ( ? ) most visszafelé kezd elsülni. Legalábbis én így látom.
Másik kedvenc, csak itt fél mondatban a Libero.
A pelenkákban lévő kódot, ha feltöltöd a Libero klubon belül, akkor ajándékot választhatsz.( ? )
Nos: a legnagyobb csomagos pelenka 3 pontot ad ( kb. 5000 ft-ért ). 6-7 pontért ( !!! ) már tudsz kiváltani egy csomag papír zsebkendőt... Értékesebb dolgokat min. 32 ponttól, már ha van, mert folyamatosan készlethiányt jelez ( nem számoltam meg, de szerintem 70 %-nál....) Természetesen a Libero oldalon meg ezért megy a hisztéria :D Vicc
Kb. ennyi, amibe az elmúlt időszakban belefutottam. Jól esett kiírni :D ( Egyetérteni nem kel :) )
A lényeg az, konkurencia mindenhol van. Lehet tovább lépni. Hiszti helyett elegánsan :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.