Adventi naptárak kicsiknek, nagyoknak, magunknak....

2019/11/07. - írta: Levenzia

Valamikor régen írtam már a mi adventi naptárunkról :

Elolvashatjátok ITT

10421980_1551618101721991_2292284086291223977_n.jpg

Ugye azóta nem is kevés változás történt az életünkben :)

Jelenleg van egy egyetemista, egy gimnazista és egy ovis a családban :D Ez 3 különböző irányú adventi naptárat jelent. Igen, az egyetemistának is jár. Korhoz igazítva. Most annyira nem emlékszem pontosan, hogy ki,mit kapott tavaly, de az ideit megosztom Veletek.

Anna, az ovis...

Tavaly Tony Wolt Adventi naptárát kapta egyesével zsákba téve, majd begyüjtve az albumba. Erről írtam már külön is. Elolvashatjátok ITT

img_4809.JPG

Az idei naptárakat már januárban beszereztem. A DM kiárusításán találtam mindenkinek testhezállót.

img_6062.JPG

Éedemes tudni, hogy karácsony után kiárusítanak minden karácsonyi csomagot féláron, így a 3 naptár került összesen 8000 ft-ba. Kíváncsiság, és lesz ami lesz alapon megvettem, és most megmutatom Nektek is, hogy ha eddig gondolkodtatok rajta, akkor lássátok, hogy kb. mire lehet számítani.

A legkisebb kapja a macisat. Gondolkodtam bontogatás, zsákolás közben, hogy mégis ki a célkorosztály, mert a fürdőzős játékokból már nagyjából kinőtt, a tetkókkal meg még nem foglalkozik. Mindenesetre aranyos, igazi karácsonyi csomagolású kütyük, fürdőhabok, szappanok, lufi ( az nagy kedvenc ) a repertoár. A külön, Annának készült új zsákokba mentek :

img_7673.JPG

( A zsákok újrahsznosítással készültek, egy eladhatatlan német viseleti ruha, és egy sál kapott új, és hasznosabb funkciót ) A filc rátéteket a Filc és gomboktól vettem, a gombokat pedig az Ankaságok egyik jótékonysági vásárán szereztem meg licitgyőztesként )

Kamilláé a Baleás naptár. Ezt még én is elfoganám. Ismétlem, ez a tavalyi ( vásárláskor meg kell nézni a lejárati időt, ez 2020 dec.-ig jó ), így inkább csak tájékoztató jellegű, hogy miket találhattok. Csupa olyan termék, ami csak ebben a naptárban és kiszerelésben kapható. Vegán ( ez fontos szempont ) .

img_7653.JPG

Bálinté pedig újra egy karácsonyi teás doboz, Ő tavaly is ezt kapta. Sajnos a mentol érzékenység miatt pár tea nem iható számára, majd ezekről a napokról külön gondoskodom. Ezt nem szedtem szét, így külön fotót nem tudok mutatni róla.

És végül én . Ezt nem fogom szétszedni, mivel meghagyom magamnak a bontogatás örömét. Úgymond bakancslistás történet. Tavaly nagyon örültem volna egy Níveás adventi naptárnak, minden nap játszottam, de természetesen nem nyertem..Idén eleve megvenni szerettem volna, de miután írtam nekik,azt a választ kaptam, hogy idén nem lesz...Aztán láss csodát, mégis, így a " saját " kasszámat majdnem lenullázva, de megvettem. Most a szekrény tetején várja az elsejét. Időnként ránézek, és elégedetten egymásra mosolygunk...

( Persze Anna már kiszúrta, és ha rajta múlna, már darabokban lenne,  viszont megkapta a nagy dobozt, amiben küldték, és az egész jól lefoglalja... :D )

img_7675.JPG

Azt még szeretném ideírni, hogy ezek egyike sem promóciós termék. Ezeket mind saját választásom alapján én magam vettem meg. Azért írok róluk, hogy más döntését segítsem , vagy megerősítsem :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://levenzia.blog.hu/api/trackback/id/tr8915295268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása