Nyári nasik tesztelése

2023/07/03. - írta: Levenzia

Mokate, Carte Dor, Mantaro

Nagyon viccesnek tartom, amikor a tesztelős oldalakon a tesztekbe nem bekerült emberek nagy hisztikbe kezdenek, hogy nem kapnak ingyen terméket...Ha figyelembe vesszük, hogy ezek a cuccok pár ezer forintos tételek, amire nem is biztos hogy feltétlenül szükségük van, még inkább fura az egész. Pedig igazából bárhova lehet értékelést írni, hiszen rengeteg felület van. Mivel én továbbra sem szeretnék instagram és tik-tok fiókot, így nagy valószínűséggel csak a magam által kipróbált dolgokról fogok tudni nyilatkozni. Tehát ez a három termék most nem promóciós reklámanyag, nem a gyártótól, illetve a terjesztőktől kaptuk...

1. Mokate :

Nekem a nyár = a jeges kávék, hideg italok szezonjával- ( módjával, mert a tejjel óvatosan kell bánjak ). Jegeskávé por vásárlás volt betervezve, viszont szembejött velem ez az ír likőrös izesítésű kávépor, amit bedobva a táskámba el tudok vinni munkába is. Kipróbáltam hideg italként is, úgy is működik...Nagyon finom, pont kellemesen ír likőr ízű. Inkább desszertnek, mintsem kávéélménynek, nyilván nem mindenki szája ízének, de nekem bejött és izlik. 

354400984_619926570202566_1625915427031154939_n.jpg

2. Carte Dor jégkrém :

Mi alapvetően az Aldiban vásárolható 10-12 db-os, inkább több kicsi jégkrémet szoktuk venni. Gazdaságosak, és finomak is. Megadják a fagyizás élményt, Annának pont elég az az 1-1 kis adag. Gyereknapra kapta a képen látható jégkrémet. Mi már évek óta nem vesszük ezt a márkát, tekintve , hogy nem túl gazdaságos. Nem néztem utána, hogy konkrétan ez mennyibe kerül, de biztos,hogy olcsón sem venném meg. Az ízek teljesen jellegtelenek, miután megnéztem jöttem rá, hogy mályvacukor ( kóstoláskor eldönthetetlen ) . Igazából az eperíz is hiányzik. A cukorka a tetején csontkeményre van fagyva, így ha ráharap az ember még a foga is letörhet...

355047868_535424545322001_5679824976846215991_n.jpg

3. Mantaro kávé- Forró csoki fehér csokiból. Szintén nem én vettem, ilyennel még nem is találkoztam. A szomszéd néninktől kaptam két csomaggal ajándékba. Kipróbáltam forrón, és hidegen is. Jelentem jó alaposan elkeverve mind a két módon nagyon finom. Árat nem tudok írni hozzá. Valószínűleg a jövőben ha lesz rá módom veszek majd ilyen terméket.

354418177_270122708943044_6889284427890639300_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://levenzia.blog.hu/api/trackback/id/tr3218127840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása